چه مقدار خروجی ادرار خوب وقتی در دیالیز است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مقدار خروجی ادرار خوب است که در دیالیز؟ همانطور که همه ما می دانیم یکی از عملکرد کلیه است برای تولید ادرار و تخلیه آن از بدن است. پس یک بار کلیه آسیب دیده خروجی افزایش خواهد یافت. پس چه مقدار خروجی ادرار خوب است که در دیالیز؟

چرا مردم با حفظ بیماری کلیوی نظارت بر حجم ادرار کردن؟

نظارت بر حجم ادرار کردن یکی از موارد از آزمایش ادرار معمول (آزمایش ادرار) است، با توجه به تعداد خروجی ادرار، ما می توانیم می دانم که چقدر توابع کلیوی هستند باقی مانده است. چرا که آب است که عمدتا توسط کلیه در قالب ادرار تخلیه، یک بار کلیه آسیب دیده است حجم ادرار خواهد شد غیر طبیعی باشد.

تحت شرایط عادی، بدن ما خواهد ادرار 1000ml-2000ml تولید کنیم، اما بعد از ما نوشیدن مقدار زیادی از آب در یک زمان کوتاه، خروجی ادرار خواهد شد افزایش بیش از حد. اما، اگر ادرار خروجی در همه زمان ها است بیش از 2500ml، که به این معنی نیست عملکرد کلیه خود را به خوبی می باشد، بر عکس، این بدان معناست که کلیه شما شاید در برخی از درجه آسیب دیده.

البته، خروجی ادرار در برخی شرایط مانند پس از تعداد زیادی از عرق کاهش خواهد یافت. اما باید همیشه در برخی از سطح پایین، در غیر این صورت، که نشان می دهد کلیه خود را دچار مشکل شده است. هنگامی که حجم ادرار کمتر از 400ml / روز است، ما آن را الیگوری. هنگامی که آن را کمتر از 100 میلی لیتر / روز است، ما آن را آنوری تماس بگیرید.

در یک کلام، حجم خیلی زیاد یا خیلی کمتر از خروجی ادرار است خوب نیست، سطح عادی باید امواج بین 1000ml-2000ml. اما برای بسیاری از بیماران دیالیزی خروجی ادرار خود را باید کمتر از آن می شود و کمتر و کمتر خواهد شد. از آنجا که عملکرد کلیه خواهد شد روز به روز بدون هر یک از دیگر روش های درمانی را کاهش می دهد.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/dialysis/1429.html





:: برچسب‌ها: دیالیز، خروجی ادرار در دیالیز، چه مقدار خروجی ادرار خوب زمانی که در دیالیز است ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: